Servicekoncept
Unikt servicekoncept
Det är viktigt för dig som kund att du får ett bra intryck när du bokar och besöker någon av våra semester med pool.
Därför gör vi vårt bästa för att erbjuda god och personlig service, både vid bokningen och under vistelsen.
Vid bokningen
Hos VillaVilla får ni personlig service så att din förfrågan och frågor genomgås ordentligt.
Om ni har några särskilda önskemål kan vi gärna rekommendera en stuga. Vi är med från början när en ny fantastisk hyra stuga byggs och har därför mycket kunskaper och erfarenheter av de enskilda stugorna och hur de är inredda.
Lokala VillaVilla-värdar
Som en del av vårt servicekoncept tilldelas varje semesterhus med pool en VillaVilla-värd.
VillaVilla-värden välkomnar dig personligen när du anländer till semesterhuset och visar dig gärna alla faciliteter och var allt finns. VillaVilla-värden har god lokalkännedom och kan också svara på eventuella frågor om området.
Under din vistelse kan du kontakta VillaVilla-värden om du behöver hjälp med semesterhuset eller om du har några frågor.
När du lämnar semesterhuset kommer VillaVillavärden till dig igen så att du kan gå igenom semesterhuset och läsa av förbrukningen. Förbrukningen dras vanligtvis av från depositionen, som sedan betalas tillbaka före avresan. På så sätt behöver du inte vänta flera veckor på sluträkningen.
Efter vistelsen
Efter din vistelse ber vi dig att betygsätta semesterhuset och din vistelse. Detta gör vi för att vi ska kunna förbättra vår förmåga att uppfylla våra gästers önskemål och behov.